Rawatan Tonsillitis adalah Best Apabila ia Kelihatan di Seluruh Anda

Rawatan Tonsillitis adalah Best Apabila ia Kelihatan di Seluruh Anda

Rawatan Tonsillitis umumnya daripada penggunaan antibiotik. Walaupun ini boleh membantu menyelesaikan bengkak dan kesakitan, ia berbuat demikian dengan menurunkan sistem imun anda. Mungkin semua orang telah mengalami radang buah pada peringkat tertentu dalam kehidupan mereka, jadi ia memerlukan penjelasan sedikit.

Setiap kes telah bengkak atau tonsil diperbesarkan. Walau bagaimanapun, semua orang tidak mengalami penyakit mereka adalah cara yang sedikit berbeza. Sebagai contoh, satu orang dengan tonsillitis mungkin mempunyai tekak merah dan marah melihat dengan bintik putih. Ia boleh menjadi amat menyakitkan untuk menelan.

Orang lain mungkin merasa seolah-olah ada ketulan di tekak mereka. Orang lain mungkin merasa sakit di tekak mereka. Orang lain mungkin merasa seolah-olah kerongkongannya penuh dengan pisau cukur, atau kertas pasir kasar.

Bagi sesetengah akan ada kelegaan daripada minum minuman sejuk. Bagi orang lain ia akan datang dengan minuman panas. Bagi sesetengah orang, ia akan menjadi mustahil untuk menelan cecair, tetapi menelan makanan tidak drama.

Semua gejala-gejala yang berbeza perlu dilayan berbeza. Namun di modaliti penjagaan kesihatan semula jadi yang boleh berbuat demikian.

Homeopati berfungsi dengan memilih ubat yang paling sesuai berdasarkan gejala gambar individu anda. Jika pilihan adalah satu yang baik, maka kesannya juga akan meningkatkan kecekapan sistem imun anda, supaya anda boleh menyembuhkan anda. Bagi saya, ini membuat apa-apa banyak akal. Rawatan tonsillitis anda adalah lebih lanjut mengenai anda daripada tekak anda.

Bekerja di luar ubat homeopati yang paling sesuai untuk gejala anda, mungkin di luar kemampuan anda, terutamanya jika anda baru kepada homeopati. Jadi khidmat homeopati profesional yang mungkin menjadi penyelesaian terbaik anda.

Walau bagaimanapun, anda boleh belajar bagaimana untuk menggunakan beberapa biasa homeopati rumah menetapkan ubat-ubatan. Arahan dalam kit tersebut tidak semestinya akan menyebut penyakit dengan label mereka, kerana itu bukan kerja-kerja bagaimana homeopati. Apa yang ia akan lakukan adalah untuk menyebut tanda-tanda penting dalam perubatan, yang anda akan perlu sepadan, sekurang-kurangnya sebahagian daripada mereka.

Mari kita lihat satu contoh. Ubat homeopati Silika Yang berikut gejala tama sebagai umum kuat - jangkitan berulang, tidak boleh sembuh, atau penyembuhan lambat, letih atau lemah dan sikap tidak bertoleransi kepada sejuk.

Anda mungkin tertanya-tanya bagaimana untuk cemara mereka ke dalam rawatan tonsillitis anda. Ia mudah walaupun jika anda melibatkan diri dalam pemikiran lateral sedikit.

Adakah anda terus mendapat selesema atau flus, tonsillitis atau jangkitan kelenjar lain? Jangan luka sembuh perlahan-lahan, atau mungkin tidak sama sekali? Adakah anda mengalami dengan tenaga yang rendah? Adakah tekak anda berasa lebih teruk dengan minuman sejuk, tetapi lebih baik dengan yang panas?

Jika anda dapat melihat persamaan, maka Silika mungkin ubat yang terbaik untuk tonsil anda. Tetapi ia adalah mungkin lebih daripada itu. Anda juga perlu melihat peningkatan dalam tenaga anda, dalam jangkitan berulang dan sifat penyembuhan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar