Merawat tumbuh Kuku kaki oleh Panduan ke Akidah

Merawat tumbuh Kuku kaki oleh Panduan ke Akidah

Jika anda boleh merawat kuku kaki tumbuh dengan mendapatkan punca, maka anda tidak boleh mempunyai mereka lagi. Kuku kaki tumbuh ke dalam boleh menjadi masalah pedih. Satu penyelesaian yang biasa boleh untuk membuang kuku jari kaki itu. Ini seolah-olah saya, untuk menjadi melampau, mahal, invasif dan lebih menyakitkan pada mulanya. Dan ia hanya akan berurusan dengan kesan, bukan penyebabnya.

Anda mungkin lebih suka pendekatan yang lebih holistik mencari punca dan merawat itu. Walaupun ini mungkin mengambil masa lebih lama untuk mencapai keputusan yang dikehendaki, ia mungkin menjadi lebih kurang mahal, tidak invasif pada semua, dan kesakitan hampir percuma.

Homeopati berfungsi dengan melihat perjuangan. Ini akan berbeza dengan setiap individu. Sebagai contoh, jika anda pernah mengalami kekurangan zat makanan pada masa lalu atau tahu bahawa anda tidak menyerap nutrien dalam diet anda dengan baik, maka anda mungkin mempunyai rapuh atau lembut kuku, jangkitan berulang dan gigi miskin.

Jadi sebab dalam kes ini akan menjadi kekurangan nutrisi dalam sistem, sama ada daripada makanan yang miskin atau penyerapan miskin.

Ini adalah gambaran yang berbeza dari orang lain dengan kuku kaki tumbuh ke dalam, yang kesihatan biasanya agak kukuh, tetapi yang mengatasi sistem mereka dengan terlalu banyak projek, dengan tanggungjawab yang terlalu banyak. Kuku kaki mereka masih boleh menjadi rapuh atau lembut, tetapi lebih dari longkang pada sistem mereka daripada kekurangan nutrisi.

Rawatan perlu mencerminkan perbezaan ini. Dan itulah apa homeopati tidak.

Jika anda merasakan bahawa punca kuku kaki tumbuh ke anda datang dari contoh yang pertama, kekurangan penyerapan nutrisi, maka ubat Silika homeopati mungkin cara yang paling sesuai untuk merawat kuku kaki tumbuh ke dalam anda.

Lain-lain gejala kaki tama kukuh dalam silika, ada juga yang anda perlu untuk perlawanan yang berkesan, termasuk:

lumpuh, rapuh, lembut atau rapuh kuku kaki
bintik putih dan / atau kuku berpunca pedalaman
anda mungkin mendapat jangkitan kulat kuku, atau di antara jari kaki anda
peluh kaki serangan yang boleh sedalam-dalamnya, excoriating (kulit terasa mentah) dan rots sarung kaki anda
bunions
abses
artritis
keadaan bertambah baik dalam kehangatan, lebih teruk dalam kesejukan
Jika anda telah memilih dengan baik dengan silika, maka anda boleh mengharapkan lebih daripada resolusi kuku kaki tumbuh ke dalam anda. Banyak kawasan lain mungkin bertambah baik, juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar