Cystitis celahan Rawatan Alternatif - Kisah Kejayaan

Cystitis celahan Rawatan Alternatif - Kisah Kejayaan

Saya fikir cerita tentang celahan cystitis rawatan alternatif boleh dikongsi supaya mereka boleh mendapat manfaat itu. Ini gadis muda, 25 tahun, berkongsi dengan saya. Beliau telah disahkan menghidap cystitis celahan tahun ini. Pendek kata ia adalah penyakit pundi kencing amat menyakitkan di mana pundi kencing secara konsisten meradang. Ia adalah seperti mempunyai UTI (jangkitan saluran kencing) sepanjang masa, walaupun tidak seperti UTI, cystitis celahan tidak disebabkan oleh bakteria.

Ia tidak diketahui bagaimana anda mendapatkan kad pengenalan dan tidak ada ubat yang diketahui. Ia dianggap mungkin penyakit autoimun atau gejala penyakit autoimun. Dengan IC, untuk mengurangkan kesakitan, anda perlu mengikuti diet yang ketat makanan asid yang rendah dan minuman, yang tidak buah-buahan, ada jus buah-buahan, tiada tomato, bawang dan lain-lain

Kira-kira beberapa bulan yang lalu, ibunya mencadangkan mungkin dia perlu pergi ke pakar herba a. Beliau mempunyai berunding dengan pakar herba dan dia berkata banyak tanda-tanda dia seperti keletihan, berada dalam kabus, lupa-kenyang, sembelit, berat badan, penglihatan kabur dan lain-lain seolah-olah seperti gejala yis penumbuhan yg terlalu cepat.

Pada mulanya dia menyangka dia telah membuang masa dan wang ketika herba memberitahunya mengenainya. Tetapi dia fikir dia juga mungkin mencuba. Beliau mempunyai apa-apa untuk kehilangan.

Jadi dia mendapat herba dan pasangan pertama hari dia begitu letih, lebih letih daripada dia biasanya adalah juga. Pada hari ketiga ia sungguh menakjubkan! Dia terjaga perasaan seperti orang yang sama sekali berbeza. Dia mempunyai tenaga dan dia tidak lagi dalam kabus itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar