Adalah Aloe Vera yang "Keajaiban Loji"?

Adalah Aloe Vera yang "Keajaiban Loji"?

Saya mempunyai sebuah kilang Aloe Vera selama bertahun-tahun tetapi saya hanya pernah menggunakannya untuk selaran matahari dan scrapes. Saya tidak tahu berapa banyak perkara-perkara lain kilang itu boleh merawat dan saya agak terkejut! Saya suka mencari penyelesaian semula jadi bagi menggantikan pil dan bahan kimia jadi saya teruja untuk menyemak e-book Aloe: Doktor Your Miracle oleh Geografi Berry.

Saya mengarahkan buku ini kerana saya mahu mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana untuk menggunakan kilang tetapi apa yang sejuk adalah bahawa buku itu juga menggariskan sejarah kilang. Secara jujur, saya tidak pernah memikirkan tentang sejarah sebelum ini tetapi ia adalah sebenarnya benar-benar menarik. Saya tidak mahu memberikan terlalu jauh (Saya benci apabila orang berbuat demikian dengan buku-buku dan filem), tetapi penggunaan tumbuhan Aloe Vera sudah lama terjalin apabila ia telah digunakan oleh orang-orang Mesir purba dan Sumeria. Buku ini juga membincangkan bagaimana syarikat-syarikat farmaseutikal tidak mahu orang ramai tahu tentang manfaat penyembuhan Aloe Vera kerana mereka sudah tentu mahu $$$ dari pil preskripsi dan losyen. Bukan satu kejutan besar kepada saya sama sekali!

Aloe Vera sentiasa bekerja hebat untuk selaran matahari dan scrapes saya tetapi yang tahu bahawa anda sebenarnya boleh menggunakan gel dalam kilang untuk perkara seperti loya, sembelit, kencing manis, arthritis, senggugut, jerawat dan banyak lagi ... 80 penyakit! Jadi, sekarang saya sedang menguji tumbuhan pada parut yang saya dapat dari besi lencong dan lebam di kaki saya yang jujur ​​saya tidak tahu bagaimana saya mendapat! Saya memberikan beberapa kilang untuk kawan-kawan saya untuk menguji ia keluar mengenai beberapa isu yang mereka hadapi jadi saya akan mempunyai untuk memberikan anda kemas kini apabila kita membuat kesimpulan eksperimen kami. Ahli-ahli sains ... tidak begitu banyak tetapi kami dapat membaca arahan dan memberitahu jika sesuatu yang berasa lebih baik. Lol! Tetapi buat masa ini ... ia merupakan bacaan lancar dan saya perlu percaya bahawa ia benar-benar berkesan kepada banyak masalah yang disenaraikan dalam buku ini. Dengan cara ini ... ia juga memberitahu anda bagaimana untuk menjaga kilang anda jadi jika anda bimbang tentang pembunuhan itu, buku ini menyediakan anda. Ia bukan yang keras sama ada, kilang itu adalah benar-benar berdaya tahan. Saya tidak mempunyai untuk melakukan banyak dengan saya pada semua!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar