Rawatan Asli Untuk Batu Buah Pinggang - 10 Rahsia Doktor Anda Tidak akan Beritahu Anda

Rawatan Asli Untuk Batu Buah Pinggang - 10 Rahsia Doktor Anda Tidak akan Beritahu Anda

Jelas sekali rawatan semulajadi untuk batu karang telah wujud selama berabad-abad setelah berabad-abad. Kita semua tahu bahawa minum air yang banyak adalah penting untuk kedua-dua mencegah dan menyembuhkan penyakit ini. Tetapi adakah anda tahu bahawa terdapat banyak lagi yang boleh anda lakukan untuk merawat penyakit ini menyakitkan.

Kebanyakan pelanggan saya mengadu bahawa doktor mereka tidak mencadangkan apa-apa lagi daripada 'minum air yang banyak selama seminggu atau 2 dan kita akan melihat apa yang berlaku. Ini adalah satu tragedi memandangkan penyelidik mengetahui lebih lanjut tentang penyakit ini berbanding pada masa lain dalam sejarah.

Dalam artikel ini, anda akan belajar 10 rahsia doktor anda terlupa untuk memberitahu anda. Anda juga mungkin mendapati bahawa ubat bagi batu karang mungkin betul di dalam almari atau peti sejuk anda.

Rahsia dari Rawatan Asli untuk batu karang

1. Air minuman hebat. Tetapi minum air suling (tiada mineral) adalah lebih baik. Air suling tidak akan menambah kepada komposisi untuk batu anda. Anda boleh membeli air suling di kedai runcit tempatan anda. Tukar kembali kepada air mineral selepas anda lulus batu anda.

2. Kebanyakan batu karang yang lebih besar daripada 6 mm memerlukan sesuatu yang lebih daripada air untuk lulus. Diet anda boleh menjadi apa yang anda perlu menukar untuk mengubati batu karang anda.

3. Lebih kurang 1 dalam 10 pesakit memerlukan sesuatu yang lebih daripada air. Ubat semula jadi dan makanan biasa juga boleh membantu dengan mengubati.

4. label makanan di mana-mana bermegah dengan kandungan serat mereka. Serat adalah penting kerana ia juga membantu mengepam badan dan buah pinggang anda. Lihatlah label pada makanan serat gandum. Cuba untuk mendapatkan sekurang-kurangnya 3 gram serat setiap hidangan.

5. Buah-buahan dan sayur-sayuran mengandungi serat larut air. Air ini ditambah serat daripada menyingkirkan organ-organ anda ... termasuk buah pinggang.

6. Sesetengah pakar percaya bahawa vitamin C (asid askorbik) boleh membubarkan batu kalsium dalam buah pinggang anda. Ini seolah-olah masuk akal memandangkan hati anda tidak menapis asid. Suplemen vitamin C setiap hari (2000 mg).

7. Kebanyakan batu akan berlalu selepas bersenam. Ini adalah kerana badan dan organ-organ anda beralih semasa latihan. Lepaskan boleh anda dan pergi ke gym. Atau hanya berjalan-jalan. Senaman harian adalah besar untuk lulus mereka tambah yang besar untuk kesihatan anda.

8. Ia telah mendapati bahawa sayur-sayuran kaya dengan klorofil yang sangat membantu untuk curahan batu. Anda perlu makan banyak klorofil yang kaya dengan sayur-sayuran seperti asparagus, bayam dan wheatgrass.

9. Tidur. Ia juga telah terbukti tidur sekurang-kurangnya 8 jam setiap hari membantu badan pulih dan berjalan dengan lebih cekap. Buah pinggang anda akan berterima kasih kepada anda dan boleh membantu mengepam deposit kalsium.

10. asid fosforik mungkin asid yang paling berkesan untuk melarutkan batu kalsium yang lebih besar daripada 6 mm. Mengetahui hal ini dan mencari ubat fosforik yang baik boleh menjadi perkara yang paling bijak anda lakukan.

Pas Batu Buah Pinggang di Waktu

Semua yang anda perlukan adalah 24 jam dan 2 bahan (di semua kedai runcit) untuk lulus batu karang anda. Ini dijamin laporan ubat 100% boleh mengajar anda semua yang anda perlu tahu tentang kesihatan dan buah pinggang batu alam. Tetapi ia pertama akan memberikan anda langkah demi langkah rancangan untuk lulus batu anda dalam masa kurang daripada 1 hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar